支持及訂閱請按 Like

星期日, 2月 20, 2011

特區又想加稅--垃圾費?

在香港特區,每日都有好多特別的膠事,多到永遠都寫唔完;今日要寫的,就係綠領行動個垃圾收費建議。

各大商家、銀行、地產每一日都寄 D 垃圾來我地屋企,可是我地偉大的環保組織,有無限多的時間都唔建議立法規管垃圾宣傳品,甚至佢地自己都仲在街派傳單,製造更多的垃圾,仲要把責任推到市民身上,要罰市民錢,去清理佢地製造的垃圾。

點解大商家、銀行同地產就有特權?點解佢地每日製造咁多冇用的垃圾,卻聽唔到環保團體出來大力批評?點解環保團體唔去呢 d 大集團示威,抗議佢地每日製造幾多幾多無聊、冇用、浪費地球資源的宣傳品?要減少浪費,唔係應該由「非必要品」開始嗎?宣傳品就係最非必要的東西,收者九成都唔想收,減垃圾唔係應該由源頭開始嗎?源頭唔減少,居然要向最終者--即係市民收錢?收左我地錢,銀行係唔係會減少寄野來?商鋪賣的貨品,係唔係會減少冇用的包裝呢?已經製造出來的垃圾,係唔係會自動消失?

真正搞環保,要透過立法規管減少垃圾,第一個針對目標一定係源頭--即係製造垃圾的大公司,冇佢地製造垃圾,市民又點會有呢?除了一日兩、三餐煮飯製造出來的垃圾之外,市民除左排泄物,又點會在空氣之中變出垃圾來呢?產品製作唔環保,去到用家手上就必然都係唔環保,環團係唔係提供田地畀我地自己種?我都唔想收垃圾,咁你強迫我收之餘仲要收我錢?冇病嘛?

第二個一定會做的問題,就係搞好垃圾分類,如果有全港的垃圾分類,真正做到循環回收再造,這種環保才是有效,而不是浪費;咁點解政府唔做野先?邱騰華上任幾年,對回收有咩貢獻?香港多左幾多 % 的回收?有幾多回收的渠道增加呢?點解我地完全感受唔到回收方面的改善?點解對好多市民來講,我地想回收都冇渠道去做?

綠領行動一定覺得市民好得閒,會從空氣無中生有,自動轉化出垃圾來嗎?製造垃圾的係商家,要負上垃圾費用的都應該係商家,但係我地偉大的綠領行動呢個環團,佢地唔係把責任歸回政府與商人,卻把責任推落消費者度,而更過份係,推落一些從來都唔願意收宣傳品以及包裝品的小市民身上。

銀行寄垃圾來,我地有冇權利拒收?係唔係要我地發起全港所有垃圾宣傳品轉寄去綠領行動的郵箱?係唔係搞到郵差日日同業主鬧交,過半郵件拒收,要佢地送番哂去郵局?係唔係嫌今日已經要搞舊樓維修的業主立案法團唔夠野做,要佢地日日派管理員追殺業主唔好偷偷亂掉垃圾在公眾地方?係唔係想全港路邊的垃圾筒全部日日爆滿,堆到成街都係垃圾?係唔係要特區政府請多十倍食環署人手,半夜在街上守夜,以防市民把一袋袋垃圾搬出街邊?

香港就係有咁多弱能、弱智、弱視,而且無恥、無腦、無品的垃圾組織,提出這種不知所謂的建議,去製造更多垃圾麻煩,和自身最唔環保,以環保為名搞收稅的邱騰華一樣,係賣港的一丘之駱!

垃圾收費?好呀,我地就把所有唔想要的宣傳品寄去綠領行動 Office 吧!

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀