支持及訂閱請按 Like

星期五, 7月 04, 2008

點解有錢請副局長,無錢請專家

議 員 關 注 私 隱 專 員 公 署 資 源 不 足
2008-07-04 HKT 11:05
立 法 會 議 員 張 文 光 關 注 , 近 期 接 連 出 現 骨 牌式 洩 漏 個 人 資 料 事 件 , 包 括 匯 豐 銀 行 及 政 府 部 門 , 但 政 府 向 個 人 資 料 私 隱 專 員 公 署增 加 的 280 萬 撥 款 , 當 中 100 萬 用 作 宣 傳 , 其 餘 的 用 作 增 加 人 手 , 張 文 光 認 為 , 這筆 款 額 少 至 不 足 以 支 付 副 局 長 的 工 資 。

張 文 光 又 說 , 相 繼 出 現 嚴 重 的 洩 漏 個 人 資 料 事 故 , 專 員 公 署 要 有 足 夠 人 手 及 專 家 去 調 查 問 題 , 否 則 進 行 檢 討 亦 不 會 收 效

本來咁大間銀行,先唔見Server,後唔見Voice log backup,己經好膠。但係政府有錢請無用的副局長、政治助理,但連私隱專員公署請個似樣的專家(唔係被人誤當通渠佬的IT人)都唔得。

政府成日咁濫用市民的錢,養埋晒班廢人,大家明點解「八萬五政策」會成為時下的金句。

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀